Facebook Twitter Instagram Youtube

1060 m

42.1037637670604,2.4478623836989755
Generar ruta des de...
Fantàstica excursió de 500 metres de desnivell (dificultat mitja) per una de les zones més belles de la Vall d'en Bas.

Sortirem del preciós poble dels Hostalets d'en Bas (l'excursió s'inicia al Carrer Vic, just a l'entrada del poble). Començarem a caminar direcció oest per la petita carretera amb un senyal de "sense sortida" que en pocs minuts passarà a ser un camí i començarà la pujada per dins del bosc. Més o menys una hora després haurem arribat a Sant Miquel de Falgars (antic castell medieval que actualment és un refugi de muntanya).

Un cop contemplades les vistes de mitja Garrotxa (realment espectaculars) continuarem direcció sud fins a arribar al veinat de Falgars (40 minuts des del castell de Sant Miquel). En aquest punt agafarem el camí o la pista que baixen directes al poble dels Hostalets, punt de sortida de l'excursió.

En total unes 3-4 hores (fent vàries pasuses) de caminata i 11 KM de recorregut circular amb 500 metres de desnivell positiu a la part inicial de l'excursió.

Descàrregues

Nosaltres i tercers, com a proveïdors de serveis, utilitzem cookies i tecnologies similars (d'ara endavant "cookies") per proporcionar i protegir els nostres serveis, per comprendre i millorar el seu rendiment i per publicar anuncis rellevants. Per a més informació, podeu consultar la nostra Política de Cookies. Seleccioneu "Acceptar cookies" per donar el vostre consentiment o seleccioneu les cookies que voleu autoritzar. Podeu canviar les opcions de les cookies i retirar el vostre consentiment en qualsevol moment des del nostre lloc web.