Facebook Twitter Instagram Youtube

MENÚ CASA
Valoraciones: 38 Valoración media:

Vuestros comentarios

Tu opinión nos ayuda a mejorar, ¡gracias!

Todo genial!!!!

La casa es fantástica y el trato con el personal maravilloso. Muchas gracias por una estancia perfecta!
Jorge Léon Arias

Meravellós

Lloc amb encant, história i ben cuidat.
Maria Ramon Sala

Aout 2023

On profite d'une superbe vue tous les matins et les activités sont nombreuses dans la maison (billard, ping-pong, piscine). Eloise et son équipe sont toujours disponibles et de bons conseils pour le choix des activités, des visites et des restaurants! C'était 15 jours fabuleux et inoubliables!!! MERCI à toute l'équipe Jordy
Jordy Narasson

Una escapada fantástica

En plena naturaleza, una casa rural muy bonita y acogedora para pasar unos días en familia. Ha sido fantástico, con piscina, sala de juegos, billar, futbolín, pinpon...y sobretodo naturaleza, mucha paz y relax.
Amalia Fuentes Rodriguez

Une maison avec piscine et accueil exceptionnel

Une maison rustique avec une piscine et un extérieur exceptionnel. Différents espaces plein de charme permet de vivre en groupe tout en gardant son intimité. Tout est conforme à la description avec le billard, le ping pong.... Les lits sont très confortables. Petits bémols : la cuisine est assez petite pour 18 personnes et l'espace extérieur manque d'éclairage. L'accueil de Lali et Eloise sont aussi l'autre point fort de cette location. Disponibles, arrangeantes, pleines de bons conseils et de gentillesse, l'équipe a été incroyable! Un grand merci !! Pascaline
pascaline

Estada a la casa rural Serra del Bosc

És el segon any consecutiu que hi anem, i segurament l'any que ve hi tornarem. És una masia espectacular, amb tot allò que es necessita per passar uns dies en família o amics i gaudir de l'entorn. El fet que hi hagi piscina i múltiples entreteniments (billar, ping-pong, futbolí) és ideal per desconnectart de la rutina diària i centrar-te només en passar-t'ho bé amb la gent que estimes. Moltes gràcies per tot!
Salvador Garcia Noguera

Súper!!

Nos ha encantado todo , repetiríamos sin duda
Silvia Rosales Vega

Hermosa estadía

Es el segundo año seguido que pasamos un fin de semana en esta casa. Es realmente una maravilla! La piscina es un lujo y las camas muy cómodas. El único punto a destacar es que la cocina es bastante pequeña para 18 personas, pero por lo demás, todo genial. Repetiremos!
Melissa Willaerts

Estada juny 2023

En general l’ estada ha estat molt bona però us comento un parell de coses amb l’esperit de que ho pogueu millorar. El wifi no arriba a quasi cap habitació. Faria falta un router de més abast. La ubicació de la barbacoa, davant de la piscina, no és la més adequada. A més el fet que sigui tan baixa incomoda molt culinar hi i més quan són grup numerosos. Hi ha pocs banys si la casa està plena. L’aixeta de la dutxa exterior està trencat. La resta molt be!!
Xavier Casia Obach

La casa és perfecte

La Serra del Bosc és una casa que està molt ben equipada. Hem gaudit d'un cap de setmana genial en família.
Assumpta

Estada perfecte

Tot va anar tal i com desitjavem. Desde experiencia rural ens van tractar molt i molt be. Fortament recomenable.
Pol Planella colom

Un rincón espectacular

Casa ideal para disfrutar con amigos o familia. Cuenta con todo lo necesario, tiene unas vistas espectaculares y esta en medio de la naturaleza. Es un entorno donde los niños y los adultos hemos disfrutado un montón!
María del Carmen Minera

Espectacular

Hem anat amb la família i hem estat molt bé, la casa i les vistes espectaculars .Molt neta i cuidada. La Lali molt maca. Segur que tornarem
Lourdes Lourdes

valoració

Vam estar molt bé, la casa és còmoda, neta i amb tots els serveis per passar uns dies d'esbarjo. No hem puntuat amb un 5, xq l'única pega va ser que la llar de foc d'abaix no tirava prou, això feia que quedessim "fumats" i de vegades havíem d'obrir les finestres xq l'aire era irrespirable i els nens es queixaven de que els hi picaven els ulls amb tant fum acumulat. Per la resta tot va ser genial. Segur que repetirem.
Toni Carrasco

Estupenda

Estuvimos estupendamente, quiza la primera noche la calefaccion estaba un poco baja, al dia siguiente llamamos y todo perfecto
Alfonso Vazquez Mato

Calma total

Cap de setmana perfecte, em gaudit molt. Molt recomanable.
Jordi

Ens hem tobat com a casa

Hem estat molt bé. A millorar només dues coses: Per facilitar el reciclatge bosses de diferents colors o marcar d'alguna forma clara que es llença a cada cubell. És una casa gran i per forces persones i així es més fàcil no equivocar-se i fer el reciclatge correctament. Anar adequant el camí d'accés a la casa. Jo pateixo molt en aquests caminets.
Carme Gomis Coll

Juillet 2022

Un grand merci à toute l’équipe qui s’est montrée réactive et à nos côtés dès la réservation et durant le séjour, partageant avec nous sa connaissance approfondie de la région. Nous nous sommes sentis accueillis et entre de bonnes mains.
Chasseray

Lloc perfecte per un cap de setmana amb amics/es

La localització i la casa són espectaculars. Hem gaudit d'un cap de setmana impressionant i en tot moment hem estat ben atesos. Sense dubte repetirem!!!
Rut Oliva Rabassó

Cap de setmana a la casa rural Serra del Bosc

Casa espectacular, neta i endreçada amb unes vistes magnífiques. Hi hem estat 3 dies amb un grup d'11 persones i no hem trobat res a faltar. El fet que hi hagi futbolí, billar i ping-pong dóna molt joc a l'hora de fer activitats en grup. La piscina nova és una passada, pots veure el paisatge sense sortir de l'aigua. Tan la gestió com l'estada han estat de 10, repetirem segur.
Salvador Garcia Noguera

Cap de setmana 1/3 Juliol 2022

Tot molt bé. La casa és espectacular. Només un sugeriment: la cuina és petita per 18 persones. Gràcies
Daniel Ponsa Albagés

Serra del Bosc

Ha sido una experiencia genial. Lali fue muy puntual y nos enseñó todos los detalles de la casa. La vista de la casa es increíbles, puedes ver todo el bosque y una parte de la bahía. Las instalaciones estuvieron en perfectas condiciones. Lali estuvo pendiente de que la pasáramos bien y resolvía nuestras dudas sobre los detalles de la casa. Fuimos a una despedida de unos amigos y la pasamos genial tanto en la piscina como dentro de la casa. Lo recomiendo 100%. Gracias Lali.
Jose Carlos Tapia Tapia

Fantastic cap de setmana

La casa és preciosa i acollidora, neta i amb tot el necessari. L'entorn inmillorable. Si alguna cosa hagués de millorar, seria la ol·luminació, sobretot de la cuina.
Débora Soler

Navidades en familia

Hemos pasado unas Navidades en familia estupendas, la casa súper bien, limpia, con todo lo necesario, por poner un pero sería la iluminación, sobre todo en la cocina, que es un poco escasa, lo demás todo perfecto.
Pilar Terrado Sanchez

Una casa inmillorable

Hem fet una reunió familiar i ho hem en el millor possible com es la casa Serra del Bosc , te tot el necessari per fer la estància millor
Genis Valera Pinto

Excel•lent

L'estada se'ns ha fet molt curta. Ens hi hem sentit com a casa, tant l'espai exterior com interiors són fantàstics.
Meritxell Blanch i Daura

Serra del Bosc

Tot genial, un tracte fantàstic, una casa brutal i unes vistes increïbles. Repetirem sens dubte!
Arnau Aixalà Herrerias

Riu-te'n d'Airbnb

Un amic em va recomanar la web ja que havia llogat un "casoplón", i després de la frustració de no trobar a Airbnb una casa que satisfés les nostres fites, vaig fer una ullada a Experiència Rural. La comunicació des d'un bon inici (en el meu cas amb la Eloïse) va ser genial: amable, resolutiva i flexible. Donada la situació Covid vam haver de fer algunes modificacions prèvies a l'arribada i es va portar súper bé. Un cop arribats a Serra del Bosc (INCREÍBLE CASA A LA GARROTXA) ens va rebre l'Andreu, i d'una forma diligent però complerta ens va fer un tomb per la casa per ensenyar-nos funcionament i particularitats. La casa ja estava calenta i amb tot el necessari per instal·larte: papers, neteja, foc... Ens vam acomiadar de l'Andreu amb tot clar i amb la seva oferta d'ajudar-nos amb el que fos durant l'estadia, que no va ser res necessari. Un cop sols, vam investigar la casa i era ENCARA MILLOR del que es veu a les fotos. Quin lloc... A més a més estava tant neta i bonica que vam tractar de deixar-la igual o millor de com la vam rebre. Fins i tot ens vam oblidar un aparell electrònic i ens el van fer arribar amb molta predisposició. La veritat, estic enlluernat amb producte i servei. Un altre vegada: gràcies parella i bon any!!
Eduardo Junyent Román

Vacances amb amics

Merescudes i tranquiles vacances , en una casa pairal molt gran , de fet , era de 18 persones i ens vam allotjar 11 , casa aillada , que es corresponia perfectament amb les fotos de la web. Personal d'experiencia rural , agil , eficient i amable . Casa amb tots els detalls , amb unes vistes espectaculars , i molt ben equipada . Recomanable tot, llits molt comodes , billar, futbolin, ping-pong , que van fer les delicies dels 5 nens que portavem , i dels adults tambe jejeje. Bones recomanacions de la zona per part de l'Andreu. La Garrotxa es genial !!!
Frank Lamela

Cap de setmana a la Serra del Bosc

Primer de tot agrair als propietaris la seva disponibilitat a resoldre qualsevol gestió, el contacte era súper ràpid i les contestacions i gestions les teniem al instant. La casa era tal i com es veia a les imatges i la localització immillorable. En tot moment van estar atents a les nostres necessitats. Sincerament un lloc molt recomanable per estar-hi i passar-hi uns quants dies ja sigui amb amics i/o familia.

Un lloc marevellos

Hem estat molt a gust, un lloc fantastic per gaudir de la natura i la organització perfecte. Tornarem
montse batlle

Cap de setmana fantàstic

Hem gaudit d'una estada fabulosa. La casa es molt acollidora i tots els que vàrem estar vam gaudir de l'estada. Donat que el temps ens va acompanyar vam poder fer paella, calçots i carn a la barbacoa dinant els dos dies a l'era. La casa te tot el necessari i no vam trobar a faltar de res (estris, productes neteja, electrodomestics), potser falta una mica d'il·luminació, però pel demés tot molt correcte. Per repetir.
CARLES COSTA

Excelente!

Bella casa rural muy limpia y con todas las comodidades. El trato de las Host inmejorable. Excelente lugar para ir y desconectar!! estuvimos super agusto y quedamos con ganas de volver :) 100% recomendada
Mariana Oduber Vega

Serra del Bosc

Vam anar a passar la castanyada a la casa Serra del Bosc un grup d'amics amb nens. La casa és gegant, està molt ben equipada per anar amb grups grans. La barbacoa, el billar, el futbolín i la taula de ping-pong ens han encantat! L'Eloïse és super amable i sempre està pendent dels hostes. Si hagués de dir alguna cosa a millorar, podria ser la il·luminació de les zones comuns i que seria genial tenir una cafetera italiana de tamany familiar :) però són minúcies, 100% recomanable!
Anna

Serra del bosc

Un lugar excepcional, rodeado de naturaleza. Preciosa casa.
Javier Roca Nsdal

Valoració

Tot va anar molt bé! Moltes gràcies! Salutacions
Carme Vegas Vázquez

Cap de setmana perfecte

Tot i algun contratemps inicial l'estada a la casa ha sigut perfecta. L'Eloise ha estat pendent del que necessitavem, ens ha informat de tot el que haviem de saber i ens ha deixat gaudir tranquils fins l'últim moment. La casa era calenta i tot estava net, i a més disposava de molt espai i entreteniments que han fet que s'ens fes curt el cap de setmana. Sense dubte tornarem a contar amb elles per una pròxima trobada del grup.
Jordi Roset Padrós

serra del Bosc

Ha sido una gran estancia, el sitio es muy acogedor. Las vistas son un regalo. Fuimos 17 personas y es más que agradable sitio para compartir buenos momentos.
Giovanna Giampetruzzi

SORTEO

¡Valora tu experiencia rural y entrarás en el sorteo de 150€ de descuento para tu próxima estancia en una de nuestras casas!

Nosotros y terceros, como proveedores de servicios, utilizamos cookies y tecnologías similares (en adelante "cookies") para proporcionar y proteger nuestros servicios, para comprender y mejorar su rendimiento y para publicar anuncios relevantes. Para más información, puede consultar nuestra Política de Cookies. Seleccione "Aceptar cookies" para dar su consentimiento o seleccione las cookies que desea autorizar. Puede cambiar las opciones de las cookies y retirar su consentimiento en cualquier momento desde nuestro sitio web.