Facebook Twitter Instagram Youtube

1070 m

42.14649888132475,2.401454803323304
Generar ruta des de...
Una de les excursions senzilles més boniques de la comarca. Fàcil, amb bones vistes i amb el premi (després de la pujada) de la cascada del Salt del Sallent.

Sortirem de l'aparcament de l'Area Recreativa dels Pins (zona de pícnic, barbacoes i gorgues) una mica més amunt del poble de Sant Privat d'en Bas.

La pujada la farem pel camí de les Escales (seguir indicacions) que va remuntant la vall sempre pel costat del riu fins arribar als peus del Salt del Sallent, una espectacular cascada de més de 80 metres d'alçada. A partir d'aquest punt el sender creuerà el riu i començarà  una forta pujada per salvar el desnivell de la cascada. Un cop superat aquest tram arribarem amb pocs minuts a la part alta del salt d'aigua.

Contemplades les espectaculars vistes continuarem planejant direccio sud i sud-est per retornar al cotxe pel camí dels Matxos. Aquest sender (seguir indicacions) baixa de forma menys brusca que el camí de les Escales fins a arribar a la zona d'aparcament.

Contant pauses l'excursió té unes 3-4 hores de durada i la única part una mica dura és la pujada final al Salt del Sallent.

Descàrregues

Nosaltres i tercers, com a proveïdors de serveis, utilitzem cookies i tecnologies similars (d'ara endavant "cookies") per proporcionar i protegir els nostres serveis, per comprendre i millorar el seu rendiment i per publicar anuncis rellevants. Per a més informació, podeu consultar la nostra Política de Cookies. Seleccioneu "Acceptar cookies" per donar el vostre consentiment o seleccioneu les cookies que voleu autoritzar. Podeu canviar les opcions de les cookies i retirar el vostre consentiment en qualsevol moment des del nostre lloc web.